FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Zasady Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Pirek
Administrator


Dołączył: 23 Cze 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 19:02, 23 Cze 2007 Powrót do góry

Regulamin Menadżera Żużlowego

1.Zasady Ogólne.
a) Uczestnictwo w grze jest nieodpłatne.
b) Mecze będą rozgrywane w programie Speedway Meeting 5.1.1. (lub nowszy)
c) Mecze i inne imprezy będą rozgrywane na przez GG.
d) Mecz może sędziować tylko i wyłącznie reprezentant rady MŻ lub Sędzia.
e) Dłuższą absencję w grze należy zgłosić na forum bądź u członka rady SML.
f) Każdy kto zapisuje się do ligi MŻ akceptuje jednocześnie ten o to regulamin.

2.Mecz:
a) Każda drużyna może posiadać dowolną liczbę obcokrajowców.
b) Drużyna musi się składać na mecz ligowy obowiązkowo z przynajmniej 7 zawodników a maksymalnie z 8 w innym przypadku jest walkower na korzyść przeciwnika.
c) Pod numerem 6 i 7 muszą być rozstawieni juniorzy, a pod numerem 8 zawodnik do lat 23
d) Bieg 1. jest biegiem juniorskim. Juniorzy z numerem 7 (15), jadą drugi start w biegu 4.
e) Bieg 14 i 15 są biegami nominowanymi. W biegach nominowanych mogą zostać zastosowane rezerwy taktyczne.
f) Podczas meczu gdy:
- nie sygnalizujemy zmiany piszemy „bz”
- sygnalizujemy zmianę zwykłą piszemy „zm”, a następnie za kogo zamieniamy oraz zawodnika który wchodzi w jego miejsce np. „Gollob - Kołodziej”
g) Aby móc zrobić zmianę taktyczną drużyna musi przegrywać co najmniej 6 punktami.
h) Przy 10 pkt. różnicy przegrywający może wprowadzić Jokera. Zawodnik jadący jako Joker ma pkt. mnożone razy 2. Żużlowiec może startować jednocześnie z RT jak i z Jokera. Jeżeli jedzie z Joka w swoim biegu ,traci możliwość ztartu jako RT.
i) mecze muszą być rozegrane w wyznaczonym terminie, jeżeli mecz nie zostanie rozegrany (chyba że menago poinformuje kogoś z rady) bez podania przyczyn to ten ww menager dostaje kare - walkower i kare pieniężną (płaci równowartość 40 punktów i kwotę jaką dostaje menager po wygranym meczu))
j) we wszystkich punktach nieobjętych tym regulaminem, ma zastosowanie
Regulamin PZM.

3. Zasady Podczas meczu. Gdy:
a) Manager jednej z drużyn nie odzywa się należy odczekać 5 minut, a następnie kontynuować mecz nawet gdy Manager nie powrócił do gry. W takim przypadku Sędzia kieruje drużyną gracza lecz nie robi żadnych zmian ( zwykłych, taktycznych ) chyba że któryś z zawodników jest kontuzjowany.
b) Mecze towarzyskie można rozgrywać (na czacie lub na gg) sędziując sobie samemu i przeciwnikowi z tym że ten który sędziuje powinien udostępnić wyniki przeciwnikowi. Można również poprosić sędziów MŻ do sędziowania sparingu.
c) Chęć objechania biegów dodatkowych zgłaszamy przed danym biegiem ,zamiast którego ma się ten bieg odbyć
d) Za wygranie meczu otrzymujemy 2 duże punkty, za remis 1 punkt, a za przegraną nie otrzymujemy żadnego punktu.
e) Za lepszy bilans dwumeczu drużyna dostaje BONUS Arrow 1 duży punkt

4. Inne:
a) W temacie "Statystyki" Obliczmy KSM'y zawodników na przyszły sezon
każdy zawodnik musi pojechać co najmniej 10 biegów. Jeżeli nie objedzie 10 biegów wtedy za każdy brakujący bieg odejmujemy z KSM - 0,50 np.
"Ryan Sullivan ma ksm na przyszły sezon 9,50 i pojechał tylko 8 biegów wtedy odejmujemy 1,00 (0,50x2 tyle brakuje do 10 biegów) i wychodzi nam 8,50
b)Podliczając budżety liczmy:
E-Liga
-dodajemy za wygrany mecz dostajemy 25 000
-dodajemy za remis 10 000
-dodajemy za bilety 10 000
-dodajemy za dobrze obstawiony wynik w typerze gwiazdkę (za 5 gwiazdek jest 20 000)
-odejmujemy za punkty zawodników wynik mnożymy razy 850


c) Kontuzje:
gdy zawodnik jest kontuzjowany płacimy:
-30 000 tys (pauzuje 1 kolejkę)
-20 000 tys (pauzuje 2 kolejki)
-10 000 tys (pauzuje 3 kolejki)
-Niezapłacenie (pauzuje 4 kolejki)

d) POSIADANE PIENĄDZE:
E-LIGA: 3 mln.


e) DODATKI* DO KSMów (stały**)
Każdy zawodnik który jest na podium cyklu GP (chodzi o klasyfikacje generalną na koniec sezonu) dostaje dodatek do KSMu
zwycięzca Arrow +1,3 KSM
drugie miejsce Arrow +1 KSM
trzecie miejsce Arrow +0,5 KSM

f) DODATKI* DO KSMów 2 (stały**)
W MPPK, MMPPK i MDMP lub DPŚ każdy zawodnik dostanie dodatek, jeżeli:
-po podliczeniu KSMu tak jak w lidze wyjdzie KSM powyżej 2,5 to dodatek wynosi 1,6
-po podliczeniu KSMu tak jak w lidze wyjdzie KSM powyżej 1,8 a niżej niż 2,5 to dodatek wynosi 1,1
-po podliczeniu KSMu tak jak w lidze wyjdzie KSM powyżej 1,4 a niżej niz 1,8 to dodatek wynosi 0,5
-po podliczeniu KSMu tak jak w lidze wyjdzie KSM poniżej 1,4 to zawodnik nie dostaje dodatku

*każdy zawodnik może dostać tylko jeden dodatek (ten lepszy)


g) Uczestnicy GP mogą jechać:
- w E-Lidze ograniczenie zawodników do 3

5. Koniec sezonu
a) Premie w E-lidze (każdy dopisuje sobie premie po zakończeniu sezonu)
1 miejsce - 1.000.000
2 miejsce - 800.000
3 miejsce - 650.000
4 miejsce - 520.000
5 miejsce - 430.000
6 miejsce - 350.000
7 miejsce - 275.000
8 miejsce - 215.000
9 miejsce - 190.000
10 miejsce - 150.000


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pirek dnia Pon 22:02, 25 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin